معرفی برند HP

شرکت HP یک شرکت بین المللی می باشد که در حوزه ی فناوری اطلاعات و ارتباطات فعالیت میکند که سابقه ای بسیار طولانی در این زمینه دارد.   این شرکت به عنوان طراح ، تولیدکننده و فروشنده محصولات سخت افزاری ، نرم افزاری و.. شناخته میشود . محصولات اچ پی شامل انواع رایانه، ماشینهای اداری مانند اسکنر، پرینتر، پلاتر، فکس،  تبلت، موبایل ،دوربین عکاسی، فلش مموری،کاغذ و سرورهای قدرتمند می باشد

از سال ۲۰۱۰ به بعد  تمرکز این شرکت بر روی خدمات سرور و مراکز داده ، همچنین محصولات مخصوص به مصرف کننده وارد فاز متفاوت و حرفه ای تری شده است. اچ پی نمونه هایی از محصولات را به بازار عرضه کرد که کمترین آسیب را به محیط زیست برساند. یکی از آخرین ساخته های اچ‌پی در صنعت سرور و مراکز داده، سرورهای Moonshot هستند. این سرور ها، اولین سرورهای با مصرف انرژی پایین و مجهز به پردازنده‌های کم‌مصرف موبایلی هستند. این محصولات تا ۸۹ درصد در مصرف انرژی، ۸۰ درصد در اشغال فضای فیزیکی و نیز ۷۷ درصد در هزینه های مختلف ، بهتر از سرورهای سنتی می باشند.

شرکت آداک رایانه آروند در تلاش است تا به خوبی محصولات این برند را به شما عرضه کند و پاسخگوی نیاز های مشتریان عزیز خود باشد.

فهرست